torsdag 4. oktober 2012

Takk for oss!

Nå er det jammen meg på tide med et blogginnlegg fra meg. Mulig det kommer flere om ikke så altfor lenge også, jeg har flere ting å vise frem!
Disse kortene lagde jeg i våres for å gi bort da Kristian sluttet i barnehagen!
Han har gått i en gårdsbarnehage med masse sauer så da synes jeg det passet med dette motivet fra 
Cuddly Buddly - et digi-stempel og ark med John Deere traktor på.


I alt ble det fem like kort. Jeg laget skrivefelt innvendig til høyre, men dette er dessverre ikke med på bildet!

Hos Kortgleder vil de se "lag på lag" og med mine totalt 18 lag melder jeg meg på denne utfordringen!
Jeg kommer snart tilbake med mer nytt!
Ha en fortsatt fin kveld, jeg skal forsøke å komme igang med nok et kort!

2 kommentarer:

  1. Så utrolig fine disse var :) Motivet er bare sååå skjønt :) Klem Rita

    SvarSlett
  2. Kjempesøte kort - og de passer jo perfekt til lag på lag utfordringen vår!

    Takk for at du deltar I utfordringen over hos Kortgleder
    Lykke til i trekningen! – Håper du blir med neste gang også!

    mvh
    Eva`s Scraproom
    DT Medlem hos Kortgleder

    SvarSlett