lørdag 6. oktober 2012

Mitt første posekort!

Sterkt inspirert av Lin Monikas mange flotte, har jeg nå endelig laget mitt første posekort!
Denne og flere poser ble kjøpt hos Papirpikene på Gjøvik da jeg var der i slutten av august! Dette var gøy, så forhåpentligvis blir det flere posekort innen kort tid!
Jeg har brukt diverse restepapirer, godt å få brukt noe av dette også. For restepapir blir det myyyyye av! Er dere ikke enig?
Kronen kommer fra Panduro, blomstene fikk jeg av Jannhild for leeeeeeeenge siden. Halvperlene er fra 
Kort & Godt, blonden er kjøpt hos Papirpikene.
Her ser dere kortet og tagen innvendig. Har brukt samme skisse. Sommerfuglen er klippet ut av mønsterpapiret! På baksiden har jeg skrevet en liten hilsen. 
Kortet er en forsinket hilsen til en av Joakims små venninner!
Enkel bakside med et dekorativt hjerte, også kjøpt hos Papirpikene.

Her ser dere skissen jeg har brukt! I Creative Inspirations utfordring # 183 er det denne skissen som skal følges!
Hos Kortgleder vil de se lag på lag i sin utfordring, så jeg henger meg på der! Marihønestempelet kjøpte jeg på mitt aller første besøk på Stempel Scrap messen på Lillestrøm i 2006. Stempelet kommer fra Kortgleder.no.
I utfordring # 20 hos Scrap 'a' Long vil de se stempler, så jeg prøver meg der også!

Flere kort kommer i morgen, føler at jeg er litt i siget nå! Deilig! Mulig det har noe å gjøre med besøket mitt hos Bikuben i dag. Posen ble god og full, planene er klare!
Ha en fortsatt fin lørdagskveld og natt!




6 kommentarer:

  1. For et nydelig kort, som passer perfekt til utfordringen vår - lag på lag.

    Takk for at du deltar I utfordringen over hos Kortgleder
    Lykke til i trekningen! – Håper du blir med neste gang også!

    mvh
    Eva`s Scraproom
    DT Medlem hos Kortgleder

    SvarSlett
  2. Kjempe flott kort og nydelig pyntet :-):-):-) klem Ri

    SvarSlett
  3. Kjempe flott kort og nydelig pyntet :-):-):-) klem Ri

    SvarSlett
  4. Et flott posekort og fine detaljer:)
    klem bente:)

    SvarSlett
  5. Så fint det ble, Mona. Gøy med posekort ikke sant?
    Klem, Lin Monika

    SvarSlett
  6. Flott posekort. Enig, det blir mye restepapir, så flott at du fikk brukt litt da :)
    Takk for at du deltar hos oss i Scrap'a'long.

    Klem fra Merethe

    SvarSlett