søndag 7. oktober 2012

Årets første julekort!

Puh... For en helg! Ja det har blitt noen timer på hobbyrommet denne helgen, ja mange flere timer enn hva jeg pleier! For ikke å snakke om antall blogginnlegg, fem siden torsdag, det er jo mer enn hva jeg pleier på nesten et halvt år! 
Var nok alle utfordringene hos Kreativ Hobby som gjorde susen denne helgen, i tillegg til besøket på Bikuben i går formiddag da, der får man i alle fall inspirasjon!
Nå er jeg ferdig med tredje og siste utfordring hos Kreativ Hobby for denne helgen, de vil se julekort!
Ettersom at tiden løp fra meg og mørket kom ble dessverre bildene dårlige! Vanskelig å ta bilder i lampelys og å unngå skygger. Ikke alle vinkler som er like bra da!
Dessverre er det manko på julestempler fra Kreativ Hobby i min haug med stempler, men for å få utfordringen godkjent har brukt det helt nye stempelet med kaffeflekker. Det ankom i posten på fredag og jeg liker det veldig godt!
Ble jo et posekort nå også, men ikke likt som de andre! Posen er brettet i to og det er en lomme innvendig!
Har brukt diverse restepapir fra fjorårets julekortproduksjon. Stempler fra North Stamps, Ladybug, Papirgleder og et nyinnkjøpt poststempel fra Kort & Godt. Ellers hampetråd, blonde fra Stoff & Stil, snøkrystall punch fra Martha Stewart og halvperler.

Nå venter det en god del med opprydding her på hobbyrommet før jeg kan ta fatt på en god bunke Halloween-invitasjoner!  Gleder meg, kjøpte inn mye gøy i går!

Takk til dere som har vært innom her hos meg i helgen!
Ønsker dere alle en fin søndagskveld og en ny fin uke!



3 kommentarer:

  1. Et veldig fint julekort i flotte julefarger :) det var veldig fint med tagen på innsiden :) Ha en fin søndags kveld :) Jeg har også laget mange kort denne helgen, så nå skal jeg og mannen slappe av med del 2 av Varg Veum :) Klem Rita

    SvarSlett
  2. Flott kort i julefarger og en fint oppsett:)
    klem bente:)

    SvarSlett
  3. Kjempe koselig julekort, likte også veldig godt ideen med å ha tag på innsida av kortet. Ha en fin dag :-)

    SvarSlett