lørdag 20. oktober 2012

Utfordring # 6 hos Scrappin' All Over!

Så var det endelig klart for ny utfordring hos oss i Scrappin' All Over. Dette er mitt DT-bidrag og denne gangen vil vi se tekststempel som hovedmotiv!
Jeg har laget et staffelikort til en konfirmant, min mormor ga det til sitt oldebarn da hun ble konfirmert i september. Stempelet kommer fra Kort & Godt, det gjør sommerfuglen, noen av blomstene og halvperlene også! Mønsterpapiret kommer fra Prima. Ellers har jeg brukt en kakeserviett og litt bånd.

Under ser dere skrivefeltet, der mormor skrev en personlig hilsen!
Håper flere av dere henger dere med på denne utfordringen! Gleder meg til å se hva dere lager!

Jeg er i gang med planlegging av Halloweenfest neste helg. Kommer alle som ble invitert blir vi nesten 50 stk med smått og stort. Har en del planer for dekorering og kakene, blir litt shopping i morgen og så starter forberedelsene. Dessverre har jeg ingen bilde av innbydelsene, måtte sende ut alle på onsdag og var selvfølgelig ikke ferdig før langt på natt tirsdag kveld. Har en som ikke er levert enda, så mulig det blir et bilde i morgen!

Ha en god natt og helg!

1 kommentar:

  1. Hei på deg Mona!!
    Lenge lenge siden jeg har lagt igjen en kommentar til deg!! Nei jeg er IKKE flink pike til det...

    Kortet ditt: Utsøkt!! Nyyydelig var det!! Heldig en som får dette!!

    Stor klem fra meg!!

    SvarSlett