søndag 7. oktober 2012

Posekort - Gratulerer!

Her kommer dagens andre blogginnlegg og et kort til Kreativ Hobbys andre utfordring denne helgen.
Kreativ Hobby vil se minst tre forskjellige bånd!
Jeg har forsøkt meg på et posekort igjen!
Jeg har brukt Bazzill, mønsterpapir "Vintage Summer Basics 1922" fra Maja Design. det prikkete er fra Pion som var i en blokk som fulgte med et blad jeg har kjøpt.
Har brukt oragansabånd, blonde og et fløyelsbånd som jeg kjøpte på Bikuben i går.
Noen av blomstene kommer fra Papirdesign, bradsen er fra Panduro og motivet fra nettet. 
Hjertet er kjøpt hos Papirpikene!
Her ser dere fremsiden av kortet og den ene siden av tagen innvendig.


Baksiden av tagen med skrivefelt. Stempelet kommer fra Kreativ hobby. Det gjør også teksten på fremsiden av kortet og "Håndlaget av" på baksiden.


Henger meg på hos Kortgleder igjen - "Lag på Lag" - her er det det!
Kort O' Mania vil se striper eller prikker + en sløyfe i sin utfordring # 71, 
det har jeg og', så da blir jeg med der!!
Papirdokkene vil se Vintage/Schabby chic i sin utfordring # 37, så jeg prøver meg der også!

Nå står middagen for tur, så blir det forhåpentligvis et julekort i dag også!
Fortsatt trivelig søndag!

8 kommentarer:

  1. Utrolig vakkert kort, flott oppsett og blomster:)
    klem bente:)

    SvarSlett
  2. Et herlig kort med flotte detaljer

    SvarSlett
  3. dette var veldig LEKKERT! Så nydelige farger, akkurat min fargeskala :) :) det er så fint med lag på lag :) Klem Rita

    SvarSlett
  4. Nydelig på alle måter. Takk for at du er med på Kreativ Hobbys utfordring. Klem Anne Bente

    SvarSlett
  5. Wow for et nydelig kort :-)

    SvarSlett
  6. Woow så lekkert kort og mange flotte detaljer :-)
    Takk for at du deltar hos Kort o Mania.
    Klem fra Karin

    SvarSlett
  7. For et lekkert posekort. Liker godt designet med alle lagene, kantpunch og hjertedies. Tusen takk for at du deltar hos Kortgleder og lykke til. Håper du blir med oss igjen i november. Klem Bettina

    SvarSlett
  8. Et utrolig nydelig posekort, skjønt motiv og flotte pyntet!
    Takk for at du deltar hos KOrt'o'Mania denne gangen, lykke til!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett