onsdag 19. september 2012

Utfordring # 5 Scrappin All' Over - Bingo



Så er det den 19. igjen og på tide med en ny utfordring hos Scrappin All' Over.
Denne gangen er det bingo som gjelder! Jeg har gått for nederste vannrett, metall, søm og blomster.
Har laget en veske til en konfirmant!
Har brukt mønsterpapir fra Pion. Tekststempler fra Kort & Godt. (Kjøpt hos Papirpikene på Gjøvik i august, som belønning til meg selv etter vel overstått Birkebeinerritt! Synes virkelig at det var fortjent!)
Halvperler og sommerfugl også fra Kort & Godt, hjerter fra Inkido.

      Plass til en pengegave, samt tekststempel og skrivefelt innvendig!


Så koselig at du tok deg en tur innom her! Håper du også henger deg på bingoen vår, jeg gleder meg til å se mange flotte bidrag!

Jeg henger meg på utfordring # 70 hos Kort o' Mania med min veske, de vil se bretteteknikker.

4 kommentarer:

  1. Dette veske kortet er rå flott!!! Elsker fargene du har brukt! Nydelig, nydelig :) Klem Rita

    SvarSlett
  2. Kjempefint kort du har lagd.
    klem :)

    SvarSlett
  3. Denne var jo rålekker, Mona! :) Herlighet så mye arbeid bak denne. Herlig utført og virkelig nydelige farger! Tusen takk for ditt bidrag til Kort 'o' Mania. Klem Jeanette :)

    SvarSlett
  4. Wow denne var bare helt utrolig lekker Mona!
    Nyyydelig!
    Takk for at du deltok på vår utfordring hos kort o mania :)
    klem fra Linda S. L

    SvarSlett