fredag 2. april 2010

Utfordring - Vår hos Forever Friends

Jeg har forsøkt meg på et vårlig kort til en utfordring hos Forever Friends denne uken.
Mønsterpapiret er fra BoBunny, kjøpt på en lokal scrappe-butikk for kort tid siden. Tror det var de friske fargene som gjorde at det ble med meg hjem. Vårlig er det i alle fall! Ellers har jeg brukt Bazzill, bånd, halvperler, chipboardhjertet med Glossy Accents og glitterlim, blomster fra Ladybug and friends og kuttut.com. Motivet er et trykk som jeg fikk av Jannhild for lenge siden. Synes at de Forever Friends bamsene bare er sååå søte! Har fargelagt med akvarellblyanter! Tekststempelet er fra Papirgleder.no. Sommerfuglen er egentlig i en messingfarge. Den har jeg først embossed med hvitt. Farget med en rosa stempelpute og pyntet med glitterlim.
Takk for du stakk innim her hos meg! Jeg blir kjempe glad når jeg får kommentarer!

Tror jeg skal førsøke meg på et nytt kort nå. Været ute er jo stusselig, vi våknet opp til hvite veier igjen i dag! Jeg vil ha vår, håper solen viser seg i morgen!

6 kommentarer:

  1. Herlig flott kort, nydelig mønsterark. Friskt og flott :)
    Ha en fin dag og kos deg med kortlaging :)

    SvarSlett
  2. Nydelig og vårlig kort du har laga:))

    SvarSlett
  3. Hi,

    wow your card looks great. i love it. thanks taking part in the ff-challenge and the designercall. sandra

    SvarSlett
  4. Så flott kort du har laget! Synes hjertet med glossy på var flott! Spreke farger. Jeg liker det du lager, og har lyst å gi deg en award. Du finner den i bloggen min. :)
    Klem Anette

    SvarSlett
  5. your card is lovely, thanks for taking part in the forever friends challenge.

    SvarSlett