lørdag 3. april 2010

Utfordring hos Kreativ Hobby - skisse.

Hos Kreativ Hobby har de en skisse-utfordring denne uken. Jeg synes at skissen så spennende ut og har derfor forsøkt meg på et kort! Et av kriteriene er også bruk av stempel fra Kreativ Hobby på forsiden. Jeg har noen, og på dette kortet har jeg da brukt et av de.Det ble et guttekort fra meg denne gangen. Har jo to gutter selv, så jeg er sikker på at det skal komme til sin rett om ikke lenge. Det er jo stadig noen som har bursdag.Jeg har brukt Bazzill og diverse restepapirer. Dragen er et stempel fra Kreativ Hobby, gutten kommer fra Kort & Godt. Har fargelagt med akvarellblyanter. Dessverre var jeg litt uheldig med glitterlimet. Det ser litt voldsomt ut, dessverre vanskelig å få det av når det først er der! Ser grønt ut også, men det er blankt altså!!! Ellers har jeg brukt en charm, brads fra Queen & co, knapper,broderigarn, snor og rub-ons. Takk igjen for visitten! Det er hyggelig at dere titter innom her! God natt fra meg!

4 kommentarer:

  1. Herlig, dette var utrolig stilig Mona :-) Dragen var en utrolig morsom detalj og resten av pyntet passet perfekt med motivet.
    Digger det!!!
    Ha en flott påske videre.
    Klem Guro

    SvarSlett
  2. Såååå...flott det var, med masse fine detaljer og artig stempel:) og flott fargelagt.
    Påskeklem fra Ellinore.

    SvarSlett
  3. Skikkelig herlig guttekort!!!
    Digger det!!
    Utrolig mange flotte kort nedover i bloggen din!! Elsker kortene dine ♥

    Klem

    SvarSlett
  4. Kjempeflott kort !!!!
    Du finner en award til deg i bloggen min som takk for inspirasjonen som du deler med oss
    Go' helg!
    Klem fra Helle

    SvarSlett