søndag 11. april 2010

Award fra Helle!

Jeg har fått award av Helle! Tusen takk, det setter jeg stor pris på!


Denne skal deles med fem andre flinke damer, her er reglene:

  1. Give a top ten list of the things that make you happy.
  2. Give a top five list over trivia about yourself.
  3. Share the award with only five persons and ask them to do the same things.
  4. Link the blogs you choose, and link the blog of the person who awarded you.

Ti ting som gjør meg glad:

  1. De to tøffe guttene mine.
  2. Samboeren min.
  3. Venner og familie.
  4. En god dag på jobben med et godt salg.
  5. Å glede andre som fortjener en oppmerksomhet.
  6. En hyggelig stund med et interiørblad eller Ett trykk.
  7. Et rent og ryddig hus.
  8. Glade og morsomme barn.
  9. Å se at barna mine mestrer og er stolte av det.
  10. Hyggelige kommentarer i bloggen min.

Fem ting om meg:

  1. Jeg HATER møkk og rot.
  2. Jeg har angst for gris med mat.
  3. Jeg har kort "lunte".
  4. Jeg liker å bake og folk sier jeg er god på det.
  5. Jeg er "sjokoman", men er stolt over at jeg klarer å la være å spise godteri i lengre perioder. (Spiste ikke godteri fra jul til påske. Nå er det stopp igjen, planen er å hold meg frem til sommerferien, men det ble et stoooort påskeegg forrige uke.)

Først vil jeg gi denne awarden tilbake til Helle, stikk innom å se på det flotte hun lager. Så vil jeg gjerne gi den til Jannhild, Aquarell, Berit og Bente. Besøk bloggene deres å se det flotte de lager!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar