søndag 28. mars 2010

God påske!

Utfordring #3 hos Nordsaltens Hobbyklubb har temaet påske og i dag har jeg laget et lite påskekort! Det er min mormor som skal få det, hun blir 97år i mai og bor på aldershjem. Håper at hun setter pris på en liten oppmuntring i hverdagen! Får jeg det i posten i morgen bør det rekke frem i tide!

Jeg har brukt restepapirer, bånd, og knapper. Blomstene har jeg laget ved å stemple i gult og lilla med stempler fra Hero Arts, deretter er det stukket ut med rerto flower-punchen. Tekstempel fra Kort & Godt. Montivet er et digi-stamp, fra Pollycraft! Fragelagt med akvarellblyanter!

Takk for at dere stakk innom her! Ønsker dere alle en rktig god påske! Jeg har fortsatt to arbeidsdager igjen før jeg tar påskeferie!

4 kommentarer:

  1. Hei Mona. Kjempefint påskekort. Stempelet er fra Pollycraft. Du finner det i bloggen der.

    God Påske :)

    SvarSlett
  2. Hei Mona, dette var virkelig nydelig :-)
    Veldig søtt motiv, og herlig vår følelse.
    Ha en fin påske!
    Klem Guro

    SvarSlett
  3. ejjjjj hvor er den dog nydelig.så sød motiv.

    100000 tak for at du deltager på NSHKs udfordring.

    SvarSlett
  4. Kjempflott kort du har laget!!! Det motivet er bare herlig!!

    Takk for at du deltar på NsHks utfordring...

    -Gro-
    aka Plundis

    SvarSlett