mandag 8. mars 2010

Invitasjoner

Så ble jeg heldigvis ferdig med invitasjonene, alle ble levert i dag!
Ja vi tviholder på vinteren en uke til! Utrolig deilig med sol og varmegrader om dagen, men på søndag blir det feiring av 7års bursdag, og som dere kanskje forstår skal den feires ute!
Det blir aking og kanskje noen konkurranser, guttene digger jo å være ute, og vi er strålende fornøyd med å slippe kaoset inne! Gleder meg jeg, pleier å fungere utrolig bra, dette blitt fjerde gang med utebursdag for vår del!


Her ser dere invitasjonene jeg har laget i anledning dagen! Stempelet er fra Penny Black, har fargelagt med akvarellblyanter. Mønsterpapiret er fra American Traditional Designs og ellers har jeg brukt Bazzill i forskjellige farger. Snøkrystallene er QK pyntet med knapper, den siste
ferdigkjøpt i plast (tror jeg)! Tekststempel fra Kort & Godt!


Takk for at du stakk innom bloggen min! Den ser kanskje litt "trist" og kjedelig ut så langt, ikke mye "pynt" å finne her, men noen kort kommer det da innimellom. Jeg får se om det blir litt farger og "stæsj" på dette andre etterhvert! Jeg setter pris på din kommentar!

Ha en super kveld! Hilsen fra meg....

3 kommentarer:

  1. Hei!
    Der fant jeg bloggen din, såå kjekt å se mer av det du lager!!
    Knallstilige invitasjoner du har laget, tipper det blir et flott selskap!
    Ha en fin kveld! :-)

    SvarSlett
  2. Superfine invitasjoner du har lagd :)
    Det snømann stempelet var kjempefint :)

    SvarSlett
  3. Skal si du har hatt litt av en jobb her, ja :) Supre invitasjoner. Nydelig fargelegging. Vi snakkes :)

    SvarSlett