søndag 7. mars 2010

Hockey-kort med stor suksess!

Ja, det hender jo ikke så ofte at barn blir nesten mer glad for kortet enn gaven de får! Eldstemann var i bursdag igjen i går, og da må jo mamma'n lage kort. Jeg synes det er kjempe gøy å lage kort og bryr meg sjelden når kortet slenges til side i fordel for gaven.

I går opplevet jeg noe helt annet. Bursdagsbarnet er hockey-frelst, derfor dette temaet! Et helt enkelt kort, laget på svært kort tid, men til stor stas! Denne gangen var det viktigere å åpne kortet! Må jo innrømme at dette ikke gjør det mindre gøy å lage kort!


Vel, snart er det vår tur til å holde bursdagsselskap, så nå må jeg få invitasjonene ferdig, de bør deles ut i morgen! Nesten fredig altså! Kanskje jeg legger ut et bilde av de i morgen!

Ha en fortsatt fin søndag!

3 kommentarer:

  1. Så flott guttekort.
    Skjønner godt han ble glad for det :)

    SvarSlett
  2. Herlig hockeykort! Forstår godt at gutten ble glad. Har selv hatt en hockey-gal gutt (",)
    Hyggelig å titte rundt i bloggen din.
    Hilsen fra Karin

    SvarSlett
  3. Kjempefint kort, Mona:) Du er så kreativ.

    SvarSlett