fredag 7. januar 2011

Godt nytt år - fra kaos til kos!!!

Hei på dere!
Ja nå begynner det å bli en laaaaaaang stund siden jeg viste noe her i bloggen min, men for å si det sånn, "Jeg har IKKE vært arbeidsledig!"Jeg har fri i dag og ute er det deilig sol og masse nysnø! Over ser dere et bilde tatt fra terrassedøren nå nettopp! Har holdt på med litt huslige sysler i dag, det må også gjøres, men satser på en skitur eller en tur i akebakken i morgen! Skal visst snø hele helgen!
Selvom jeg ikke har lagt ut noe her på bloggen min på en lang stund, vil det ikke si at jeg ikke har gjort noe! Etter endt julekortproduksjon, 50stk, har jeg laget ni melkesjokoladekort, pyntet fire lys, dekorert to esker og laget noen merkelapper til gaver. Dessverre var kameraet mitt ute av drift før jul, derfor ingen bilder. Heldigvis kom et nytt kamera i hus på julaften og under kan dere se det komplette kaos, mitt hobbyrom etter diverse kreativekrumspring og gaveinnpakking.
Sånn har rommet stått urørt hele romjulen. Jeg bare hater rot og har ikke orket å se på det! Nå denne uken har jeg endelig ryddet og er klar for nye utfoldelser. Fikk ny symaskin til jul også, den jeg hadde var 18 år gammel, kjøpt for konfirmasjonspenger, og hadde begynt å "krangle" litt. Skal ikke se bort i fra at det blir enda mer symaskinsøm på prosjektene fremover! Jeg har enda ikke kommet i gang med kortlagingen, kanskje i kveld, men er i alle fall i gang med planleggingen av diverse prosjekter for januar. Vi har fem bursdager i nær familie innen en måned nå, en av de er min minstemann. Han blir fem år i februar og invitasjoner skal lages. Mønsterpapir og stempelmotiv er bestilt, regner med at det er på vei i posten!
Ønsker dere alle et riktig god nytt kreativt år og en super helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar