lørdag 15. januar 2011

Skisse og monokromatiske farger!

Jeg har kombinert to utfordringer og laget dette kortet. Trykkpressa vil se monokromatiske farger og Sketchy Colors har en skisse i sin utfordring. Her ser dere mitt resultat av denne kombinasjonen. Dessverre er det litt vanskelig å ta bilder om dagen. Er jo mørkt når jeg kommer hjem, tok derfor med meg kortet på jobben i dag, men i dag her været vært grått. Dessverre er ikke butikklys særlig bra heller!Jeg har brukt mønsterpapir fra Ladybug and friends og Bazzill i hvitt og lilla. Trykket har jeg fått i en Gledesspreder pakke og jeg har fargelagt med akvarell blyanter og glitterlim.Jeg fant noen visdmsord på nettet og har brukt dette inne i kortet, det lyder følgende:
Teller du år blir livet kort,
teller du dager, går livet fort,
teller du timer, varer livet en stund,
men lengst varer livet
om du nyter hvert sekund.
Ellers har jeg brukt metallpynt fra Kuttut.com (tror jeg!), bling, bånd, halvperler fra Kort&Godt og symaskinsøm.Takk for at du stakk innom her hos meg! Legg gjerne igjen et spor etter deg, da blir jeg gla'!
Ha en super lørdagskveld!

5 kommentarer:

  1. Så fint kort!!
    Nydelige farger og flott fargelegging av motivet!

    SvarSlett
  2. Så fint kort, flotte farger.
    klem :)

    SvarSlett
  3. Et super fint kort. Stilig stempeltrykk. Ha en super fin uke, Mona.

    SvarSlett
  4. Stilig oppsett!
    Takk for at du deltar i Trykkpressas januarutfordring!

    Åshild :)

    SvarSlett
  5. Så snilt og fint :)

    http://www.hvertsekund.no

    SvarSlett