mandag 10. januar 2011

Vinterkort i rosa!

Nordsalten Hobbyklubb vil ha vinterkort i sin utfordring #21. Jeg har laget et i rosa! Trykket hadde jeg fargelagt før jul, så jeg tenkte et var greit å bruke det.Vi har en niese som blir fire år nå i januar, tenkte det kunne passe med en rosa snømann!
Her ser dere innsiden av kortet med skrivefelt!Har brukt Bazzill og diverse restepapirer. Motivet er fra Penny Black, tekststmpelet fra Scramagasinet. Jeg har kuttet snøkrystaller med Silhouetten og QK.Takk for titten! Legg gjerne igjen et spor etter deg, da blir jeg gla'!

6 kommentarer:

  1. åh..... hvor er den dog bare smuk

    10000 tak for at du deltager på NSHKs udfordring

    klemmmm

    SvarSlett
  2. Så kjempefint det ble med masse rosa!!
    Herlig vinterlig bursdagskort! :-)

    Ha en fin uke! :-)

    SvarSlett
  3. Hey! Utrolig kult vinterkort da. Så morsomt å lage ett rosa ett! Helt herlig!! Dette syns jeg ble skikkelig sprekt og flott!

    Takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

    -DT Wenche

    SvarSlett
  4. Herlig kort - dette er til å bli glad av!
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen hos oss i Nordsalten Hobbyklubb - lykke til!
    ♥ Marianne

    SvarSlett
  5. Godt nytt år! Dette var nydelig og et litt annerledes vinterkort når det gjelder farger, Mona :) Veldig fint! Takk for at du deltar på utfordringen hos NSHK :)

    SvarSlett
  6. Så fint det ble med rosa :) Nydelig kort.
    klem :)

    SvarSlett