onsdag 24. november 2010

Et kort fra meg...

Her er et kort som jeg lagde i går kveld, det er sjelden jeg har tid til sånt på hverdager!
Hos Sukkersött vil de se prosjekter med rosa, blått og lilla denne uken, så det hadde jeg bare så lyst til å prøve.
Nå om dagen er det jo også en utfordring å få tatt bilde av prosjektene i dagslys til rett tid. Ja det er jo diverse frister på utfordringene og når det er mørkt når man drar og mørkt når man kommer hjem blir det vanskelig. I dag løste jeg det med å ta det med meg på jobben.Har hatt dette bilde liggende en stund, har fått det tilsendt en gang, men når og fra hvem husker jeg ikke, synes bare at motivet er så søtt og fargene passer jo perfekt til denne utfordringen.
Jeg har brukt rosa og lilla Bazzill, det ene mønsterpapiret kommer fra "The paper loft", det andre er en rest. Båndet med snøkrystallene kommer fra Panduro, halvperler fra Kort & Godt, krystaller fra Magnolia. Mitt blåe innslag er det blåe i bildet og to blå blomster. Ellers har jeg brukt bling, en charm fra Kuttut.com, kakeserviett, bånd og 3d-puter. Jeg har brukt skissen i Sketchy Colors utfordring #47 som utgangspunkt! Håper dere kjenner den igjen!
Skal innrømme at jeg ikke er den flinkeste til å legge igjen spor hos alle dere andre, men legger du igjen en kommentar blir jeg gla'. Skal nok forsøke å komme sterkere tilbake selv også!
Snart er det torsdag og nesten helg, ønsker dere en riktig god natt!

3 kommentarer:

  1. Så nydelig kort og supersøtt bilde! Lekkert pyntet!
    Takk for at du deltar hos Sukkersøtt:)
    Klem fra Lene:)

    SvarSlett
  2. Åh, så nydelig kort. Var kjempesøtt motiv og nydelige farger sammen!
    Takk for at du deltar hos Sukkersøtt!
    Og du, TUSEN takk for superfin Gledessprederpakke fra deg!! Det var så søtt det kortet du laga til meg også. Tusen takk!
    Stor klem fra Marianne

    SvarSlett
  3. Så fint dette er :) Trenger adressen din :)Kan du sende meg den på mail? Eller msn.

    SvarSlett