søndag 14. november 2010

Sjokoladekort

Jeg har laget to kort denne helgen, kanskje det blir et til senere i kveld, ikke værts til å være meg, skulle ønske døgnet hadde flere timer!
Jeg har forsøkt med på et melkesjokoladekort, det var kjempe gøy. Sjekk ut Tines flotte oppskrift på Kreativesider.no. Tror det blir flere sånne før jul!Har brukt mønsterpapir fra Imaginice og Papirdesign. Motivet er et "gammelt" stempel fra Gudrun Loennecken, "God jul" fra Papirgleder.no. Innvendig har jeg brukt stempel fra North Stamps og Ladybug and friends.

Jeg henger meg på utfordring #101 hos Sukkersött, de vil se noe som passer til jul eller advent!
Ha en fortsatt fin søndagskveld!

2 kommentarer:

  1. Så utrolig nydelig sjokoladekort! Lekre mønsterark du har brukt og det stempelet er så koselig:)
    Takk for at du deltar hos Sukkersøtt!
    Klem fra Lene:)

    SvarSlett
  2. Nydelig kort. Flotte papirer og motiv. Ha en fin kveld :-)

    SvarSlett