onsdag 28. september 2011

Kort i lilla og brunt!

Jeg har laget et kort i lilla og brunt til ei av Joakims små veninner. Gøy å lage noen kort med litt pynt, blir ikke så mye av det på guttekortene.Har brukt restepapir fra Ladybug and friends. Det er egentlig julepapir fra fjorårets julekortproduksjon. Det lilla papiret kommer fra Maja Design. Tekststempler fra Kreativ Hobby og Ladybug and friends, hjørne stempelet kommer også der i fra. Blomster, sommerfugl, hjerter og halvperler fra Kort & godt. Magnolia stempel fargelagt med Distress Ink. refiller.Henger meg på disse utfordringne med dette kortet:
-Kort & Godt: Die Cuts + K&G. (Tag bak motivet, samt at jeg har brukt Spellbinders.)
-Nordsalten Hobbyklubb: Skisse.
-Scrappekammeret: Søm. (Har sydd med symaskin rundt hovedpanelet.)
Takk for at du tok deg tid til å stikke innom hos meg, hyggelig om du legger igjen et spor etter deg!

3 kommentarer:

  1. Du er kreativ. Dette kortet er bare nusseligt. Takk for alle kommentarer i blogggen min. Koselig. Håper du har det bra. Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Og takk for at du deltar i utfordringen hos NSHK.

    SvarSlett
  3. Et nydelig kort du har lagd :)
    klem :)

    SvarSlett