fredag 23. september 2011

En liten sekk!

Hei igjen! Blir dessverre veldig lite kortlaging på meg om dagen, men noe blir det da innimellom. Håper høsten byr på bedre tider!
Her kan dere se en sekk jeg har laget etter en oppskrift i Ett Trykk. Nabogutten ble 6år den 13.september og dagen feires med fotball-bursdag i morgen.
Ettersom at han nettopp har blitt skolegutt også fant jeg ut at dette kunne passe. Tror minstemann her i huset også synes at det skal bli stas å gi den bort!Har laget et lite kort ved siden av. Dette samt en linjal og et viskelær skal få plass inne i sekken.Bånd og papirer er kjøpt på Bikuben i sommer, har bare glemt å notere produsent. Bokstavene er thickers fra American Crafts.Ellers bar jeg brukt noen knapper og charms.Takk for at du tok deg tid til en titt! Jeg blir ekstra glad om du legger igjen noen ord! Ha en fantastisk helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar