mandag 6. juni 2011

Utfordring #31 hos Nordsalten Hobbyklubb.

Hei på dere!
Lenge siden sist!!! (Igjen!!) Ja det går visst lengre og lengre tid mellom hver gang jeg legger ut noe her i bloggen min. Skulle så gjerne ønske at jeg hadde mer tid! Ikke det at jeg over hodet ikke har laget noe, for det har jeg, men det å ta bilder og legge det ut her, det skjer ikke så ofte! Må skjerpe meg, har mer liggende og skal nok få lagt noe ut etter hvert!Her ser dere et kort som ble laget til vår lille nevø på hans 1års dag i april. Ettersom at Nordsalten Hobbyklubb vil se bursdagskort til barn passer det fint!Stempelet kommer fra Magnolia. Har fargelagt med Distress Ink. refiller. Øvelse gjør mester, så jeg bør nok øve mer, men til å være nybegynner på akkurat denne fargeleggingen ser det vel greit ut!?!Har brukt diverse restepapirer, en kakeserviett, blomster, en charm, halvperler, litt basttråd, klistremerkebokstaver og litt Glossy Accents.Takk for at du stakk innom for en titt! Det var koselig! Legg gjerne igjen et spor også, da blir jeg gla'! Ha en fortsatt super kveld!

3 kommentarer:

  1. Nokka så fint♥ Et fint pynta kort, me like ♥

    Limklem

    SvarSlett
  2. Dette ble utrolig fint. Kjempesøtt motiv og flott fargelegging. Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

    -Wenche

    SvarSlett
  3. For et nydelig kort! Girlanderen med bokstavene er herlig, charmsen søt og pynten lekker!
    Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos Nordsalten Hobbyklubb - lykke til!
    ♥ Marianne

    SvarSlett