onsdag 15. juni 2011

Invitasjon!

Morten blir 40år på mandag og her ser dere invitasjonene jeg laget for noen uker siden! Morten er i overkant opptatt av grilling, Weber og riktig grillutstyr (som så mange andre menn i den alderen), så vi har derfor invitert til grillfest neste helg. Jeg satser på sol fra skyfrihimmel og masse godt humør!Stempelmotivene er digistamps fra Make It Crafty, fargelagt med Distress Ink. refiller. Mønsterpapiret er fra MajaDesign. Ellers har jeg brukt Bazzill, tekststempel og charm fra Kort&Godt, litt hampetråd og korker kjøpt hos Søstrene Grene for leeeeeenge siden. Skjærte ut sikrler i Bazzill som passet og satt på en rubon-M fra Making Memories.Creative Inspirations vil se kort i grønt, blått + en annen farge i sin utfordring #116. Jeg henger meg på der med dette kortet.Nå må jeg fortsette på de siste dagers prosjekt. Holder på å lage 14 sommerkort til de ansatte i barnehagen. Vi har bestemt at de skal få gavekort fra barn og foreldre i år, så da tenkte jeg det hadde vært fint med en litt hyggelig "innpakking". På grunn av værmeldingen har de fremskyndet sommerfesten en dag, så da må jeg ha det hele ferdig nå i kveld! Heldigvis ikke mye igjen!
Ha en fortsatt super kveld! Vi "sees" snart igjen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar