tirsdag 14. september 2010

Christmas cards all year 'round, september utfordring!

Blir en stund mellom hver gang jeg legger ut noe nytt, men her kommer i alle fall årets første julekort! Jeg har kastet meg på september utfordringen hos Christmas cards all year 'round, og sterkt inspirert av Mariannes flott kort har jeg laget noen "julekurver".
Oppgaveteksten lyder IKKE 15x15, og det må være gulv, sølv, bling eller perler på kortet! Jeg har valgt å lage fem like kort!

Jeg har brukt rester av mønsterpapir fra fjorårets julekortproduksjon, det kommer fra Imaginisce. Stempelet er Penny Black, fargelagt med akvarellblyanter. Ellers har jeg brukt QK snøkrystaller, en charm, halvperler fra Kort&Godt, bånd og tekststempel fra Papirgleder.no.

Så koselig at du stakk innom her hos meg! Legg gjerne igjen et spor etter deg!
Ha en fortsatt fin onsdag!

4 kommentarer:

  1. Hei Mona
    Takker for flott kommentar inne hos meg,setter pris på det!!
    Du har masse flott her i bloggen din,og disse jule-hjertene er jo knallflotte!!!

    -Helle-

    SvarSlett
  2. Fabulous weaving of the paper. Great job. Thanks for joining us Christmas Cards all year Round.

    SvarSlett
  3. Hei. disse kortene var kjempeflotte. stempelet med snømannen er så nydelig.
    'Klem Ann Kristin

    SvarSlett
  4. Så utrulig nydelige hjertekort!! Likte så godt stempelet ditt, herlig snømann!
    Hva slags stempel bruker du for å få teksten hvit?
    Tusen takk for ditt bidrag hos CCAYR og lykke til!!
    Klem, Marianne

    SvarSlett