onsdag 24. august 2011

Fotballkort!

Hei igjen!
Tenkte jeg skulle henge med på utfordring #45 hos Kort o Mania med dette kortet. De vil se kort til en mann eller gutt og jeg har laget fotballkort til Joakims kompiser. Laget fire like, derfor av den enkle sorten, blir sånn når de skal feire bursdagene sammen.Jeg har brukt grønn kartong som jeg har brette i tre og klippet gress i den ene enden. Mønsterpapiret med fotballen er kjøpt på Hobbyhimmelen i sommer når jeg var en snarvisitt innom der.
Innvendig i kortet har jeg laget en pengelomme!
Takk for at du stakk innom her! Ha en fortsatt fin kveld! Jeg skal forsøke med på litt fargelegging!

3 kommentarer:

  1. Dette var et utrolig morsomt kort. Jeg synes det er artig måte du har brettet det på langs gresset. Sikkert fire gutter som blir glad for dette.

    Takk for at du deltar hos Kort O Mania

    Hilsen Kirsten

    SvarSlett
  2. Så flott guttekort :)
    klem :)

    SvarSlett
  3. artig kort til gutt, stilig 'bakgrunn' :D
    takk for at du deltok på vår utfordring nr 45!
    klem fra Linda S. L
    -kort o mania-

    SvarSlett