onsdag 11. august 2010

Extra Cute 11 Grønt lys!

Endelig et kort fra meg, blir lenge mellom hver gang, håper kanskje det blir litt mer tid mot høsten!
Ser i alle fall ut som at jeg skal få en del å jobbe med. Ble jo trukket ut som månedens Gledesspreder i august, og allerede har det kommet fire pakker! Tusen, tusen takk! Masse fint å jobbe med og masse deilig sjokolade! Nam, nam... Ser virkelig ut som at jeg har spennende dager i møte, med pakker i posten rett som det er, og så avslutter jeg det hele med bursdag helt i slutten av måneden. August er virkelig min måned!!

Har laget et kort til utfordring hos Thats just so cute, Extra Cute #11, Grønt Lys, og her er mitt grønne bidrag. Motivet er et free digistamp fra Dustin Pike, der finner dere mange morsomme motiver. Jeg har fargelagt med akvarellblyanter."Kremen" har fått litt Pearl Touch relieffmaling.

Ellers har jeg brukt mønster papir fra My Mind Eye, diverse Bazzill, tekststempel fra Papirgleder.no, knapper fra Panduro, halvperle fra Kort&Godt, symaskinsøm og Glossy Accents på et chipboardtall. Bindersen er en gammel jeg har hatt liggende her en stund, endelig kunne den brukes.



Dette er innsiden av kortet med et lite skrivefelt. Under kan dere se kortet når det står!

Takk for alle koselige kommentarer jeg har fått! Setter stor pris på om du legger et spor igjen etter deg her!
Ha en fortsatt fin onsdag kveld!!

4 kommentarer:

  1. knall flott kort i lag på lag. Liker de rene linjene

    takk for ditt bidrag=)

    SvarSlett
  2. Så flott kort. fine de digistemplene. Har noen av de jeg også.
    Håper du koser deg med/ og får mange pakker :)

    SvarSlett
  3. Så koselig at du la igjen spor etter deg i bloggen min :) Da fikk jeg besøke din!
    Du har mye flott her og jeg likte veldig godt dette siste kortet også!
    Takk for titten - jeg kommer gjerne igjen.
    Turid :)

    SvarSlett
  4. Gratulerer som gledesspreder.
    Kommer en pakke i posten snart.
    Jeg har lagt meg til som følger hos deg.

    SvarSlett