lørdag 5. oktober 2013

Fly

Jeg har laget en forsinket bursdags hilsen til en mann som ble 50 år den 14.september.
Han flyr på fritiden og på Facebook siden hans fant jeg bildet av flyet hans.
Tror han ble litt overrasket da han så det!
Mønsterpapir fra Papirdesign. Diverse stempler fra Kreativ Hobby. 


Melder meg på Oktoberutfordringen hos Korthobby.no, de vil se noe "Til en mann", og utfordring #67 hos Vintage utfordring, de vil se herrekort med Hyssing og Charms.

Mulig det kommer noe mer fra meg denne helgen! Jeg er i full gang med julekortproduksjonen og en adventskalender, men det blir nok en stund til jeg vil vise frem det!!!

Ha en super lørdagskveld!!!


4 kommentarer:

  1. Kjempeflott kort.. og så moro at du brukte bilde av hans fly da... og de pilotbrillene du har brukt fra Korthobby er bare helt knall til dette kortet...

    Tusen takk for at du er med oss i Korthobby.no denne runden...

    Klem LindaSS

    SvarSlett
  2. Så herlig kort, og spesielt at du har brukt bilder som han kjenner igjen. Brillene passa utmerket.

    Takk for deltagelsen hos Korthobby.no

    DT-Kjersti

    SvarSlett
  3. Fabulous male card, love the repetition of photos in the centre! Thanks for joining us at Vintage Udfordring!
    Ira’s Crea Corner

    SvarSlett
  4. Ååhhh.. det var Stilig! Flotte detaljer og farger -brillene passet så fint til det andre! Takk for at du deltar inne hos Korthobby`s utfordring!
    Merete

    SvarSlett