mandag 25. november 2013

Årets julekort fra familien

I år, som tidligere år, har jeg valgt å lage like julekort til venner og kjente. Har rett og slett ikke fantasi og tid til å lage 40 ulike design hvert år, synes det derfor er greit å gjøre det på denne måten! Tidligere lagde jeg opptil 80 stk, men jeg har trappet ned de siste årene. Blir selvfølgelig noen andre kort uten om også, pleier å lage litt andre kort til lærerne på skolen bland annet.
I år går det i grått og hvitt. Måtte finne på noe nytt som jeg ikke har laget tidligere!
Inspirasjonen fant jeg i Ett trykk nr.5. Dette er en direkte lift av kortet som Gro har laget på side 49 i bladet. Likte oppsettet veldig godt.
Har brukt mønsterpapir fra Papirdesign, halvperler fra Storyteller, hjerte- og snøkrystall die fra Tim Holtz. Tekststempel fra Papirgleder og North Stamps, bånd kjøpt på Bikuben og Panduro, 3D-puter og stiftemaskin + masse glitterlim på snø krystallene.



Jeg henger meg på følgende utfordringer:
Storyteller utfordring #5, "Jul uten rødt".
Hjerteboden utfordring #11, Jul.
Kort O' Mania utfordring #97, Jul eller juleprosjekt.
Christmas Cards All Year Round Novemberutfordring, Snow / Snowflakes.
Ett Trykk Inspirert, nr.5/2013.

Ønsker dere en fin siste uke i november!



12 kommentarer:

  1. Så rene og stilfulle kort du hadde laget og skjønner godt du har laget likt til alle. Iår blir det julekort med familebilde med barn , svigerbarn og barnebarn og oss på fra meg til alle. Fikk familefotografering til bursdagen min, klem bente:)

    SvarSlett
  2. Så fine :) Og så mange :) Flink og produktiv du er :) Nydelig design på disse :) Klem Rita

    SvarSlett
  3. Wow, disse var virkelig lekkre! Elsker de lyse fargene. Imponert over at du holder ut, jeg forsøkte dette et par år, men ble så lei at lista over hvem som skulle få julekort ble kortere og kortere :-)

    SvarSlett
  4. Herlighet, jeg er imponert!!! Kortene er nydelige og stilfulle i lyse farger. Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Hjerteboden <3
    Klemmer fra Camilla

    SvarSlett
  5. Utrolig lekre julekort du har laget!¨
    Og så mange....
    Klem, Merete

    SvarSlett
  6. What a lot of beautiful cards. Thanks for sharing this for CCAYR 'winter wonderland' challenge - hope to see you again soon, Hazel, CCAYR design team - you could also enter this into my CHNC challenge extra for November - I'd love to see it there too. x

    SvarSlett
  7. wow så produktiv du er! Virkelige stilige kort, lekkert med grått! Takk for ditt andre bidrag i denne utfordring hos Storyteller
    Vi ønsker deg lykke til!

    SvarSlett
  8. Kjempe flotte kort du har laget!
    Tusen takk for at du deltar hos Kreative Verden...

    SvarSlett
  9. Så fine kort du har laget. Tusen takk for at du deltar i Hjertebodens utfordring denne måneden.
    Klem, Audhild

    SvarSlett
  10. a super card! Just beautiful x Thanks for joining our challenge at CCAYR this month and good luck xx

    SvarSlett
  11. Hold da op hvor ser det godt ud. Meget smukt! Tak fordi du deltager hos Kort o mania!

    SvarSlett

  12. Everyone loves your blog post.. excellent colors & concept. Performed you actually design and style this amazing site oneself as well as performed you hire an attorney to accomplish it for yourself? Plz answer seeing that I!|m trying to style and design my own, personal weblog as well as would like to understand where by you bought this particular via. thanks a lot...Cccam Server

    SvarSlett