torsdag 17. oktober 2013

Bursdags kort til ettåring!


Jeg har laget et bursdags kort til en liten jente på 1 år som jeg tenkte jeg skulle vise dere i dag!
Motivet er fra Nellie Snellen, fargelagt med Distress ink. refiller og litt glossy her og der!
Papiret husker jeg dessverre ikke hvor kommer fra. Blomstene har jeg fått i en "gledesspreder gave" for lenge siden. Halvperler fra Kort & Godt og Storyteller. Ellers har jeg brukt rub-on og bokstavklistremerker, litt blonde og bånd. Den runde "rammen" kommer fra Korthobby.no.  

Innvendig har jeg skrevet deler av bursdagssangen!


Henger meg på noen utfordringer med dette kortet.
Storyteller sier at "Alt er tillat" i sin utfordring #2. Jeg har brukt halvperler fra dem.
Card & Scrap har "Merkedager" som tema i sin utfordring #63.
Thats just so cute har bursdag som tema.

Ønsker dere alle en fortsatt fin torsdag! Snart er det helg!!!

6 kommentarer:

  1. Så flott kort til en lite bursdagsbarn, flotte farger og nydelig stempel, klem bente:)

    SvarSlett
  2. Nydelig kort. Det stempelet er så fint.
    Takk for at du deltar i denne utfordring hos Storyteller
    Vi ønsker deg lykke til – og håper du blir med oss flere ganger!
    Klem Connie

    SvarSlett
  3. Så nydelig kort.
    Tusen takk for at du deltar hos Card and Scrap :)

    SvarSlett
  4. Det er nå den søteste lille kalven jeg har sett på lenge! Supersøtt kort! Nå er det sånn at hos TJSC kan man ikke kombinere bidrag med andre utfordringer. Det er lenge til fristen går ut, så vi håper du likevel har lyst og tid til å lage noe som bare er til vår utfordring.

    SvarSlett
  5. Virkeligt et smukt kort.
    Tak for at du er med på udfordringen hos Card and scrap.
    DT Sanne

    SvarSlett
  6. Herlig barnekort <3
    Takk for at du deltar i utfordringen hos Card and scrap
    DT-Anita

    SvarSlett