mandag 19. august 2013

DT Scrappin All Over Utfordring #15, bruk minimum tre forskjellige restepapir

Hei dere, lenge siden sist! Her har det vært stille en lang stund, helt siden forrige utfordring i juni faktisk. Men nå er det er på tide med ny utfordring hos oss i Scrappin All Over. Dette blir faktisik mitt siste DT bidrag i Scrappin All Over. Tiden strekker dessverre ikke til. Er så mye annet man vil og må også, så noen ganger må man bare velge! Kan jo håper det blir bedre tid senere!!
Vel, denne gangen vil vi se minimum tre forskjellige restepapirer på bidragene dere! 
Premien denne gangen kommer fra 
Vi i DT har også fått digi stempler til å bruke på våre kort!

Jeg har dykket ned i bunkene med restepapirer og kommet frem til dette resultatet!
Har laget kort til Joakims kompiser. De skal feire bursdag sammen på lørdag og da synes jeg det er greit med enkle, ganske like kort!!!



Jeg har brukt en hel del små rester. Stjernene er kuttet med Silhouetten og sirklene med QK.
Knappene fant jeg i esken jeg har med gamle knapper.
Håper det er mange av dere som vil delta på utfordringen vår! Blir gøy å se hva dere finner i restekassene deres!
Ha en strålende mandag!!

2 kommentarer:

  1. Flotte kort alle tre og herlig å få brukt noen rester, synd du ikke blir med oss videre Mona:)
    klem bente:)

    SvarSlett
  2. Så stilig! Kult med de knappene :) Fargeleggingen har du jo fått kjempe fint til :) Greit å få brukt litt restepapir, det hoper seg fort opp :) Klem Rita

    SvarSlett