torsdag 24. juni 2010

Skoleslutt!

Tirsdag var siste skoledag her, og Joakim hadde sin siste dag i første klasse. Utrolig hvor fort dette året har gått! Læreren hans er kjempeflink og han trives sammen med henne. Heldigvis får han henne som lærer neste år også.
Jeg synes at hun fortjente en liten sommerhilsen, og da måtte det jo et kort til.

Jeg har brukt Bazzill og mønsterpapir fra BesicGrey. For å få ltt "tavle-effekt" har jeg brukt sort sandpapir bak motivet og "boblen".
Stempelet er et digi-stamp fra Bugaboostamps.com, de har magge flotte stempler. Dette heter RulerBoy. Som jeg pleier har jeg fargelagt med akvarellblyanter. "Boblen" er kartong og bokstaver kuttet med QK, alt er dekket med Glossy Accents. Dette er innsiden av kortet. Også her er det et digi-stamp fra Bugaboostamps.com. dette heter TurtSchool. Ellers har jeg brukt knapper, charms, litt blå tråd og en eyelet.

Takk for at du stakk innom her, selvom det er lenge melom hver gang det kommer noe nytt fra meg. Blir dessverre mye mindre kortlaging på denne årstiden!

Ha en fortsatt super kveld!

1 kommentar:

  1. Så tøft kort til lærer'n :)

    Ønsker deg en fin sommer :)

    SvarSlett